LEHDISTÖTIEDOTE – Johtava digioppimisen asiantuntijatalo XoomPoint Oy siirtyi turkulaiseen omistukseen

Digioppimisen asiantuntijatalo XoomPoint Oy on siirtynyt toimivan johdon omistukseen osakekauppojen myötä. Toimitusjohtaja Riikka Hagman ja teknologiajohtaja Tero Toropainen ostivat yhtiön helsinkiläisten osakkaiden osuudet ja jatkavat yrityksen kehittämistä yrittäjinä ja pääomistajina.

”Muutos on ollut tervetullut ja näkyy jo nyt yrityksemme toiminnassa mm. päätöksen teon selkeytymisenä sekä uusina liiketoimintamahdollisuuksina” iloitsevat pitkän linjan digioppimiskonkarit Hagman ja Toropainen.

Yhtiön päätuote FlowLMS on yrityksille kehitetty digioppimisenhallintajärjestelmä, jonka ydintä kehitetään kansainvälisesti avoimen lähdekoodin projektissa. FlowLMS on lyhyessä ajassa vakiinnuttanut asemansa yritysten luotettavana ja monipuolisena työkaluna. Asiakkaitamme ovat mm. Meyer Turun telakka, Metsä Group, Restel Oy, Euronics-ketju sekä PerkinElmer.

XoomPoint jatkaa vahvaa panostamistaan kansainvälistymiseen. Yhtiöllä on jo kansainvälisiä asiakkaita mm. Ruotsissa ja Saksassa.