LEHDISTÖTIEDOTE – Cybermind ja XoomPoint aloittavat yhteistyön palvellakseen paremmin asiakkaitaan tietoturva- ja tietosuojakoulutuksissa

By 24.4.2019 syyskuu 25th, 2019 No Comments

Cybermind Oy ja XoomPoint Oy aloittavat yhteistyön palvellakseen paremmin asiakkaitaan tietoturva- ja tietosuojakoulutuksissa. Cybermind on liiketoiminnan ja teknologian rajapinnassa toimiva digitransformaatioiden asiantuntija, joka mm. kehittää yritysten tietoturva- ja tietosuojakäytänteitä. XoomPoint on taas digitaalisen oppimisen asiantuntija, joka suunnittelee ja toteuttaa kokonaisvaltaisesti verkko-oppimispalveluita.

”Yhdistämällä voimamme pystymme tarjoamaan entistä relevantimpaa sisältöä asiakkaillemme. Cybermindin kurssisisältöihin tuoma kokemus ja asiantuntemus tietoturva- ja tietosuojakäytänteissä, tuo välittömästi lisäarvoa asiakkaillemme.” sanoo Riikka Hagman, XoomPointin toimitusjohtaja, ja jatkaa ”tietoturva- ja tietosuojakoulutukset ovat asiakkaittemme kestoaiheita, joten yhteistyö Cybermindin kanssa mahdollistaa asiakkaillemme parhaan mahdollisen tietämyksen tietoturvasta ja tietosuojasta.”

”Digitaalinen koulutus tehostaa oppimista yrityksissä, ja on hienoa, että voimme tarjota asiakkaillemme nyt asiantuntemustamme myös verkkokurssien muodossa. Yhteistyömme ansiosta asiakkaittemme käytössä on täysverinen oppimisen hallintajärjestelmä FlowLMS, josta asiakkaamme saavat tarkat raportit kaikista henkilöstönsä tietoturva- ja tietosuojakoulutusten suorituksista.”, Iloitsee Cybermindin hallituksen puheenjohtaja Jarmo Kärkkäinen ja jatkaa ”tämä ratkaisee yhden yrityksille toukokuussa voimaan tulevasta tietosuoja-asetuksesta seuraavan velvoitteen, eli tietoisuuden seurannan, ja helpottaa yritysten henkilöstön tietoisuuden nostamista tarvittavalle tasolle.”

Digitaaliset tietoturva -ja tietosuojakoulutukset räätälöidään aina asiakasyrityksen toimialan mukaan. Oppiminen on tehty helpoksi ja koulutukset on toteutettu toimiviksi kaikilla päätelaitteilla. Kun koulutus hankitaan palveluna, yrityksellä on mahdollisuus hyödyntää koulutusta muun toiminnan sykleihin sopivaan tahtiin ja seurata sen kattavuutta muuttuvassa organisaatiossa. Osaamisen jatkuva ylläpitäminen on mahdollista päivittämällä koulutuksia yrityksen tarpeiden kehittyessä.